Dit zijn de algemene voorwaarden van De Coupe van dé Koning:

ARTIKEL 1 – Definities 1
ARTIKEL 2 – Identiteit van de ondernemer 2
ARTIKEL 3 – Toepasselijkheid 2
ARTIKEL 4 – Het aanbod 3
ARTIKEL 5 – De overeenkomst 4
ARTIKEL 6 – Herroepingsrecht 4
ARTIKEL 7 – Kosten in geval van herroeping 5
ARTIKEL 8 – Uitsluiting herroepingsrecht 5
ARTIKEL 9 – De prijs 5
ARTIKEL 10 – Conformiteit en Garantie 6
ARTIKEL 11 – Levering en uitvoering 
ARTIKEL 12 – Duurtransacties 7
ARTIKEL 13 – Betaling 7
ARTIKEL 14 – Klachtenregeling 7
ARTIKEL 15 – Onderhoudsinstructies

ARTIKEL 1 –DEFINITIES

In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;

Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;

Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;

Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen;

Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;

Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;

Dag: kalenderdag;

Duurtransactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;

Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.

ARTIKEL 2 – IDENTITEIT VAN DE ONDERNEMER

De Coupe van dé Koning
Minderbroedersstraat 31
5211 EL DEN BOSCH
E-mailadres: thiaradekoning87@hotmail.com
KvK-nummer: 85559105
BTW-nummer: NL004114903B61

Indien de activiteit van de ondernemer is onderworpen aan een relevant vergunningstelsel: de gegevens over de toezichthoudende autoriteit;

Indien de ondernemer een gereglementeerd beroep uitoefent:

− de beroepsvereniging of -organisatie waarbij hij is aangesloten;

− de beroepstitel, de plaats in de EU of de Europese economische ruimte waar deze is toegekend;

− een verwijzing naar de beroepsregels die in Nederland van toepassing zijn en aanwijzingen waar en hoe deze beroepsregels toegankelijk zijn.

ARTIKEL 3 –TOEPASSELIJKHEID

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.

Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze Algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.
Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.

ARTIKEL 4 – HET AANBOD
Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden de ondernemer niet. Producten die geopend zijn kunnen niet worden geretourneerd.
Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden.
Dit betreft in het bijzonder:
− de prijs inclusief belastingen;
− de eventuele kosten van aflevering;
− de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig zijn;
− het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;
− de wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de overeenkomst;
− de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn voor het gestand doen van de prijs;
− de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan het basistarief;
− indien de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, op welke wijze deze voor de consument te raadplegen is;
− de wijze waarop de consument voor het sluiten van de overeenkomst van door hem niet gewilde handelingen op de hoogte kan geraken, alsmede de wijze waarop hij deze kan herstellen voordat de overeenkomst tot stand komt;
− de eventuele talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan worden gesloten;
− de gedragscodes waaraan de ondernemer zich heeft onderworpen en de wijze waarop de consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen;
en
− de minimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van een overeenkomst die strekt tot voortdurende of periodieke aflevering van producten of diensten.
ARTIKEL 5 – DE OVEREENKOMST
De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
De ondernemer kan zich –binnen wettelijke kaders –op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
De ondernemer zal bij het product of dienst aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
a. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan;
b. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
c. de informatie over bestaande service na aankoop en garanties;
er wordt geen geld geretourneerd na een klacht enkel in een tegoedbon. U heeft 7 dagen garantie op uw behandeling.
d. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij de ondernemer deze gegevens al aan de consument heeft verstrekt vóór de uitvoering der overeenkomst;
e. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is.
Indien de ondernemer zich heeft verplicht tot het leveren van een reeks van producten of diensten is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.
ARTIKEL 6 –HERROEPINGSRECHT
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 werkdagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Het product mag niet geopend of gebruikt zijn.
Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken, voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en –indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.ARTIKEL 7 – Kosten in geval van herroeping
Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen de kosten van terugzending voor zijn rekening.
Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

ARTIKEL 8 – UITSLUITING HERROEPINGSRECHT
Indien de consument niet over een herroepingsrecht beschikt, kan dit door de ondernemer alleen worden uitgesloten indiende ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
die snel kunnen bederven of verouderen;
waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
voor losse kranten en tijdschriften;
voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;
waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;
betreffende weddenschappen en loterijen.

ARTIKEL 9 – DE PRIJS
Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in BTW tarieven.
In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
a. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
b. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen tegen de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

ARTIKEL 10 – CONFORMITEIT EN GARANTIE
e ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

Een door de ondernemer, fabrikant of importeur als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de rechten en vorderingen die de consument ter zake van een tekortkoming in de nakoming van de verplichtingen van de ondernemer jegens de ondernemer kan doen gelden op grond van de wet en/of de overeenkomst op afstand.

ARTIKEL 11 – LEVERING EN UITVOERING
De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.
Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk één maand nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding, terugbetalen.
Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust tot het moment van bezorging aan de consument bij de ondernemer, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

ARTIKEL 12 –DUURTRANSACTIES
De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan heeft een looptijd van maximaal twee jaar. Indien is overeengekomen dat bij stilzwijgen van de consument de overeenkomst op afstand zal worden verlengd, zal de overeenkomst worden voortgezet als een overeenkomst voor onbepaalde tijd en zal de opzegtermijn na voortzetting van de overeenkomst maximaal één maand bedragen.

ARTIKEL 13 –BETALING
Voor zover niet later is overeengekomen dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen veertien dagen na bezorging van het goed of in geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, binnen 1 dag na afgifte van de deze overeenkomst betreffende bescheiden.
Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden nimmer een vooruitbetaling van meer dan 50% worden bedongen. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.
De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.
In geval van wanbetaling van de consument heeft de ondernemer behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.
– ongeacht de betalingsregeling dient de aankoop van de haren wel vooraf betaald te worden dmv een aanbetaling
– bij gestrekte betaling van het resterende bedrag heb je max 2 maanden de tijd om deze te betalen
– gegevens moeten ingevuld worden en ondertekent als je het niet in 1 keer kan betalen
– geen garantie op geopende of gekleurde pakketten. Wel 7 dagen garantie bij het inzetten bijv tegen een tegoedbon.

ARTIKEL 14 –KLACHTENREGELING

– na bestelling geleverd wordt, kan deze niet meer geretourneerd of terugbetaald Indien er een fout is van de leverancier, wordt deze geaccepteerd.
– meer dan 2 banen v light of order voor tape extensions: 100 euro aanbetaling
– Ruilen voor defecte artikelen na de periode van 3 dagen kan niet worden verwerkt.
– geen retourzendingen of terugbetaling bij sale
– Ruilen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat u het artikel krijgt dat u nodig hebt, is door het artikel dat u bezit te retourneren en het nieuwe artikel apart te kopen zodra de retourzending is geaccepteerd.
– v-light: geen garantie na styling van het haar, op de bevestiging. Dan plakt de lijm aan elkaar.
– geen garantie op het haar als je eigen merk producten gebruikt
– geen garantie op het haar als er een paar uitvallen, wel op de nano extensions binnen 7 dagen, daarna 0,90 cent p.s.. Omdat je dagelijks haren verliest bij de v-light, krijg je daar geen garantie op. Binnen 7 dagen erg veel? Bewaar dit haar en zet ik deze kosteloos terug
– uitgevallen haar na 7 dagen worden onder kleine vergoeding wordt deze er weer ingezet, bewaar het haar.
– geen garantie bij het niet volgen van de advies regels
– Om in aanmerking te komen voor een garantie, moet uw artikel in dezelfde staat zijn als waarin u het hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met aangehechte labels en in de originele verpakking.
– mocht er een restitutie/vergoeding zijn, worden deze in waardebon(nen) uitbetaald
– bij het merk beauty label worden er andere prijzen genoteerd
– bij het afzeggen van de afspraak binnen 24 uur, wordt er 50 procent in rekening gebracht
– bij het afzeggen van de afspraak op de dag zelf, wordt er 100 procent in rekening gebracht.
– Bij betaling wordt automatisch akkoord gegaan van de algemene voorwaarden
– een afspraak verzetten of afzeggen vanaf 1 december tot 31 december, wordt doorbelast met 100%.

De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
Consumenten krijgen een tegoedbon, u zult geen geld terug krijgen mocht er geld terug moeten worden gegeven. Bovendien ook niet van parkeergelden etc., alleen van de diensten waarop het betrekking heeft.
Klachten moeten binnen 7 werkdagen worden gemeld.
De Coupe van de Koning bepaald zelf welk district (den bosch, vught, rosmalen) en zal de klacht niet buiten dit district oplossen.

Bij niet annuleren van de afspraak binnen de 24 uur of het niet op komen dagen, wordt er 50 procent van de behandeling in rekening gebracht.

ARTIKEL 15 – ONDERHOUDSINSTRUCTIES

V-light onderhoud instructies:

– Gebruik een milde sulfaatvrije shampoo. Maak de haarwortels grondig schoon met ontvettende shampoo en droog het haar volledig voor gebruik. Wrijf over je hoofdhuid, niet met je harde vingers.
– geen hittetool op de bevestiging. Fohnen mag wel, maar niet met de harde borstel door de bevestiging
– probeer conditioner onder de bevestiging
– gebruik na het aanbrengen van de haarextensie een platte kam om het haar te kammen, maar trek niet aan het haar. Pre: onder de bevestiging.
– vermijdt chloor, zeewater en zwembadwater. Doe je haar omhoog.
– draagtijd 4-8 weken. Je verliest elke dag haren, dus ook waar de extension aan bevestigd is. Na 4 weken kun je bijvullen maar is je onderhoud goed, blijft het 8 weken zitten.
– geschikt elk haartype
– alleen volume of waar het erg dun is. Kan op scheiding
– geen olie of iets waar olie in zit op de bevestiging. Dus lengte en punten.
– verwijderen van de bevestiging: door mij zelf. Ik heb de geschikte producten ervoor.
– V-Light extensions kunnen worden vergeleken met individuele wimperextensions omdat ze op een vergelijkbare manier uitvallen. V-Light extensions zijn een tijdelijke haaropvulling en geleidelijke uitval is te verwachten
– haren 1 of 2 keer per week wassen
– waarom 8 weken vervangen: Doordat er eigen haren uitvallen tijdens de draagtijd gaan deze boven de extension aan elkaar vast zitten en kunnen klitvorming en dreads veroorzaken. Deze zijn er na te lang wachten lastig uit te kammen. Bind uw haar voor het slapen gaan in een vlecht zodat u klitvorming zoveel mogelijk voorkomt.
– niet met nat haar slapen. Altijd je extensions fohnen ivm klitten.
– trek NIET aan de extensions
– was extensions met lauw/warm water, niet met heet water
– droog het haar niet ruig maar wrijven.
– Gebruik een zachte borstel, altijd. Ga niet hardhandig de strijd aan
– hittetool tussen 160 tot 180 graden
– olie of leave in is een must voor de lengte en punten
– bij nat haar voor het drogen een hitteprotector
– krab niet aan je hoofdhuid. Vooral niet als ze net gezet zijn. Pak een uiteinde bijvoorbeeld van een puntkam
– Gebruik de producten die ik adviseer. Bij eigen product: geheel eigen risico
– aanbetaling 100 euro v.a. 2 banen
– bewaar de plukjes mocht er 1 uitgevallen zijn. Deze kan ik hergebruiken. Ivm haaruitval zullen deze aanwezig zijn in 4-8 weken tijdens borstelen

Tape extensions onderhoud instructies:
– eerste 2 dagen haren niet wassen
– Gebruik een milde sulfaatvrije shampoo. Maak de haarwortels grondig schoon met ontvettende shampoo en droog het haar volledig voor gebruik. Wrijf over je hoofdhuid, niet met je harde vingers schrobben.
– geen conditioner of verzorging op de aanzet
– geen hittetool op de bevestiging. Fohnen mag wel, maar niet met de harde borstel door de bevestiging
– probeer conditioner onder de bevestiging
– gebruik na het aanbrengen van de haarextensie een zachte borstel onderaan te beginnen naar boven toe maar om het haar maar trek niet aan het haar. Je mag het met een harde borstel fohnen en polijsten.
– vermijdt chloor, zeewater en zwembadwater. Doe je haar omhoog.
– draagtijd 4-8 weken.
– beauty works tapes zijn voor 4-6 weken en worden erna zacht. Daardoor kan er 1 of 2 uit vallen. Binnen 7 dagen zal ik deze kosteloos vergoeden en herstellen. De hardere tape van Socap kunnen er geen extensions uitvallen en kunnen tot 8 weken blijven. Na deze tijd kun je klitjes krijgen bij de uitgroei omdat je er met je borstel doorgaat. TAPE EXTENSIONS VALLEN ER NIET ZOMAAR UIT.
– bij de eerste aanschaf zitten er andere tapes op, deze zijn sneller oplosbaar. Daarom eerst volgende afspraak: na 5 weken. Daarna kan je kiezen hoelang je het laat zitten en heb je een keuze uit bovenstaande.
– geschikt elk haartype. Vooral geadviseerd voor fijn haar en geblondeerd haar. Je kunt nog beter tape extensions pakken zodat je het niet op die plek hoeft te blonderen dan dat je heel je hoofd highlight. Bleken is slechter en groeit je haar slechter omdat het beschadigd
– kan als volume of verlenging
– geen olie of iets waar olie in zit op de bevestiging. Dus lengte en punten. Geen conditioner op kokos of oliebasis.
– verwijderen van de bevestiging: door mij zelf. Ik heb de geschikte producten ervoor.
– haren 1 of 2 keer per week wassen
– niet met nat haar slapen. Altijd je extensions fohnen ivm klitten.
– trek de eerste 2 dagen niet aan de extensions
– was extensions met lauw/warm water, niet met heet water
– droog het haar niet ruig maar wrijven.
– Gebruik een zachte borstel, altijd. Ga niet hardhandig de strijd aan
– hittetool tussen 160 tot 180 graden
– olie of leave in is een must voor de lengte en punten
– bij nat haar voor het drogen een hitteprotector
– krab niet aan je hoofdhuid. Vooral niet als ze net gezet zijn. Pak een uiteinde bijvoorbeeld van een puntkam
– Gebruik de producten die ik adviseer. Bij eigen product: geheel eigen risico
– aanbetaling 100 euro
– bewaar de tape mocht er 1 uitgevallen zijn. Deze kan ik hergebruiken. Hier vraag ik 7,50 p.s. voor. Dit komt sporadisch voor.
– was je haar niet voorover in de wasbak
– tape extensions is NIET schadelijk voor het haar als je het op tijd omhoog zet.
– Met Tape-Ins hoef je ook minder te doen aan je natuurlijke haar. Hittestyling en schade worden verminderd, haar kan sneller groeien door minder schade en je haar wordt gezonder in het proces. Mijn ervaring: Mijn haar voelt dikker aan, maar niet zwaarder.

Micro nano ring , I tip extensions en wax onderhoud instructies:
– 1 of 2 keer per week wassen
– Gebruik een milde sulfaatvrije shampoo. Maak de haarwortels grondig schoon met ontvettende shampoo en droog het haar volledig voor gebruik. Wrijf over je hoofdhuid, niet met je harde vingers schrobben.
– geen conditioner of verzorging op de aanzet
– geen hittetool op de bevestiging. Fohnen mag wel, maar niet hard met een harde borstel borstelen. Onderaan beginnen met borstelen.
– probeer conditioner onder de bevestiging
– gebruik na het aanbrengen van de haarextensie een zachte borstel onderaan te beginnen naar boven toe maar om het haar maar trek niet aan het haar. Je mag het met een harde borstel fohnen en polijsten.
– vermijdt chloor, zeewater en zwembadwater. Doe je haar omhoog.
– draagtijd 12 weken. Dit is meer voor de mensen die geen tijd hebben om binnen 8 weken naar de kapper te gaan.
– er is kans dat er 1 tot 3 plukjes uitvallen, de eerste week. Deze zal ik vergoeden. Geef me in 7 dagen de aantal door, mocht dat zo zijn. Na 7 dagen vragen we 0,90 cent p.s.
– geschikt elk haartype.
– kan als volume of verlenging
– geen olie of iets waar olie in zit op de bevestiging. Dus lengte en punten. Geen conditioner op kokos of oliebasis.
– verwijderen van de bevestiging: door mij zelf. Ik heb de geschikte producten ervoor.
– niet met nat haar slapen. Altijd je extensions fohnen ivm klitten.
– trek niet aan de extensions, ook niet lomp met de borstel
– was extensions met lauw/warm water, niet met heet water
– droog het haar niet ruig maar wrijven.
– Gebruik een zachte borstel, altijd. Ga niet hardhandig de strijd aan
– hittetool tussen 160 tot 180 graden
– olie of leave in is een must voor de lengte en punten
– bij nat haar voor het drogen een hitteprotector
– krab niet aan je hoofdhuid. Vooral niet als ze net gezet zijn. Pak een uiteinde bijvoorbeeld van een puntkam
– Gebruik de producten die ik adviseer. Bij eigen product: geheel eigen risico
– aanbetaling 100 euro
– bewaar de extension mocht er 1 uitgevallen zijn. Deze kan ik hergebruiken. Hier vraag ik 0,90 cent p.s. voor.
– was je haar niet voorover in de wasbak.
– Met de extensions hoef je ook minder te doen aan je natuurlijke haar. Hittestyling en schade worden verminderd, haar kan sneller groeien door minder schade en je haar wordt gezonder in het proces. Mijn ervaring: Mijn haar voelt dikker aan, maar niet zwaarder.